Purpose-gedreven organisaties hebben ijzersterke communicatie nodig om bij elke stakeholder te raken aan wat er toe doet. En daar hebben wij een handje hulp bij nodig! Ben jij het communicatietalent dat wij zoeken?

De Drie Notenboomen is een organisatie die bulkt van de kernwaarden, zowel in zichzelf als in de 4 franchiseformules die we in het leven hebben geroepen om de zorg grondig van onderuit te veranderen. Kernwaarden zijn voor ons geen loze woorden. Hun betekenis komt terug in alles wat we doen, maar dat zichtbaar maken in onze uitingen kan echt nog wel beter.

Voor het stroomlijnen en optimaliseren van onze interne communicatie zoeken wij daarom een geboren communicator met een sterke pen en voeling voor informatiestromen in netwerkorganisaties. 

Dat een boodschap valt of staat met de juiste inhoud, kennis van je betrokkenen en het inzetten van de juiste kanalen, is voor jou de logica zelve. Die kennis en kunde mag je bij ons komen inzetten om het imago en de toegevoegde waarde van onze organisatie te versterken!

Dit is wat er concreet op je bord komt te liggen

  • Interne communicatie
    • Coördinatie van de interne communicatiekalender en contentproductie
    • Contentproductie: hoofdzakelijk intern, maar indien nodig ook extern ten behoeve van onze franchiseformules in samenwerking met onze marketingmedewerkers
    • Beheer en inhoudelijke doorontwikkeling van ons intranet
    • Ondersteuning naar collega’s en management toe met het opmaken van rapporten en nieuwsberichten
    • Ondersteuning bij de invulling van interne programma’s rondom het vertalen van kernwaarden naar dagelijkse operaties
  • Ondersteuning bij de externe communicatie van De Drie Notenboomen:
    • Opbouwen en versterken van het imago van DDN
    • Formules van impactvolle berichtgeving rond de thema’s waar DDN zich hard voor maakt (ondernemerschap in de zorg, behoud van het pgb, mensgerichte zorg)
    • Inzicht bieden in onze manier van werken via het Platform voor Transparantie
    • Berichtgeving (website en pers) rond nieuwe locaties
  • Ondersteuning aan franchisenemers bij het opmaken van vestigingsbrochures en -websites
  • Ondersteuning bij occasionele persaandacht

Dit ben jij

  • Je bent in staat om een veelheid aan informatie op een impactvolle manier te vertalen naar de juiste boodschap via het juiste kanaal voor de juiste doelgroep
  • Je hebt een sterke voeling met taal en je weet je prima uit te drukken, zowel mondeling als schriftelijk. Jouw pen is je voornaamste instrument en produceert stukken die raken of aanzetten tot de juiste actie.
  • Je wil met jouw talenten een bijdrage leveren aan het uiten van een bijzonder gedachtegoed, en daarmee impact creëren binnen de zorgwereld en de maatschappij.
  • Je bent in staat om interne communicatie op een efficiënte manier te organiseren.
  • Je houdt van mensen, wordt geraakt door bevlogenheid van anderen en zet je 200% in voor een zaak waarin je gelooft.
  • Je bent een positief ingesteld en integer mens.
  • Je hebt bij voorkeur met een opleiding marketing, communicatie en/of community management gevolgd. Je hebt een HBO- werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.

Aanbod
Voor de functie van communicatiemedewerker bieden wij:

  • Een marktconform salaris met interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling.
  • Een dienstverband van 32 uur per week, eerst een tijdelijk contract. Daarna is een verlenging voor onbepaalde tijd mogelijk.

Ons kantoor is gevestigd in het voormalige planetarium in het Gaasperpark in Amsterdam Zuidoost.
Een prachtige groene plek aan de rand van Amsterdam, helemaal aan het einde van metrolijn 53.

Organisatie
De zorg kan persoonlijker, goedkoper en vooral leuker. Dat laten wij, De Drie Notenboomen (DDN) – de grootste franchiseorganisatie in de Nederlandse zorg – zien met de zorgformules Thomashuis, Herbergier, ZorgButler en Thomas op Kamers. In deze vier concepten gaan zorg en wonen voor specifieke doelgroepen op een passende manier hand in hand. Alle locaties worden geleid door zelfstandige zorgondernemers. Zij geven met hun eigen creativiteit, kennis en ervaring zelf invulling aan hun bedrijf. Uitgangspunt is altijd de bewoners een zo gewoon mogelijk leven bieden.

Werken bij DDN is werken in een klein en ondernemend team van een dertigtal collega’s. Met deze kleine organisatie doen we grootse dingen. We ondersteunen ruim 160 vestigingen verspreid over Nederland, blijven deze uitbreiden en verbeteren en werken aan de ontwikkeling van nieuwe zorgformules. Zo proberen we zelfs in andere Europese landen voet aan de grond te krijgen met ons gedachtegoed.

DDN is een open organisatie met een echte hands-on mentaliteit. Onze kernwaarden zijn kleinschaligheid, ondernemerschap en keuzevrijheid. Het is aan elke collega om daar in zijn/haar rol mee uiting aan te geven.

De sfeer bij DDN is bijzonder. De uitgesproken motivatie van elke collega om mee te bouwen aan deze club, creëert een warme werkomgeving die prikkelt en uitdaagt.

Interesse?
Was je al verkocht bij de eerste zin en wordt dit jouw nieuwe baan? Neem dan snel met ons contact op!

Voor meer informatie kan je terecht bij Sander Speleman (Communicatie & Business Strateeg) via sander.speleman@dedrienotenboomen.nl of 088 202 29 00.