Vertellen hoe de zorg anders kan, lukt alleen met een superstrakke contentplanning! Geen structuur, geen impact. Wil jij je marketing- & organisatietalent inzetten om de zorgwereld te veranderen?

Al bijna 20 jaar lang bouwen wij met vereende krachten aan een netwerk van kleinschalige woonvoorzieningen voor mensen met een zorgvraag. In meer dan 160 vestigingen wordt de zorg in handen gelegd van bevlogen zorgondernemers, die de zorg voor hun bewoners inrichten met persoonlijke aandacht en vooral veel liefde. We maken hiermee een verschil in de zorgwereld, en iedereen mag het weten!

Voor het vergroten van onze impact zijn wij op zoek naar een Junior Content Traffic Manager, een energiek organisatietalent met ervaring in planning en logistiek rondom marketingactiviteiten.

Het coördineren van contentproductie, plaatsing op websites en social media, lijntjes uitzetten bij vormgevers en tekstschrijvers, en dat alles van hoge kwaliteit en op tijd… Het is helemaal jouw ding!

Belangrijk detail: deze rol richt zich voor ongeveer 3/5 op onze Nederlandse activiteiten, maar zal daarnaast bijdragen aan de uitrol van onze franchiseformules in het buitenland (Duitsland, Noorwegen, België).

Dit komt er op je bord te liggen:
Voor onze Nederlandse activiteiten

  • Het selecteren en inrichten van een goede tool om het overzicht over alle marketingactiviteiten te bewaren
  • Het bewaken van de afgesproken tijdslijnen en de voortgang in de contentproductie (persoonlijke verhalen, verdiepende inhoudelijke stukken, nieuwe beschikbare vestigingen, advertenties, brochures, …)
  • Het plaatsen van content op onze websites en social media
  • Het aansturen van verschillende content creators (intern en extern) voor het maken van tekst, beeld en geluid
  • Het coördineren/verzorgen van mailings (zoals maandelijkse nieuwsbrieven), uitnodigingen en persberichten
  • Het analyseren van campagne- en responsdata van online uitingen, conclusies trekken en nieuwe inzichten direct in de praktijk brengen (samen met marketing agency).
  • Dienstverlening aan franchisenemers:
    • het aanbieden van de marketingtoolkit voor nieuwe franchisenemers (zoals drukwerkmaterialen, eigen vestigingswebsite, promotiematerialen)
    • het coördineren van de opmaak van promotiematerialen voor nieuwe franchisenemers

Voor onze internationale activiteiten

  • Het bewaken van de afgesproken tijdslijnen en de voortgang in de contentproductie
  • Het managen van de juiste content creators voor de verschillende types content en het coördineren van de contentproductie door externen (tekst, beeld & film).
  • Het plaatsen van content op websites en social media

Dit ben jij

  • Je staat bekend om je organisatorisch talent. Je slaagt er als geen ander in om overzicht te creëren en te bewaken, maar ook om ervoor te zorgen dat zaken op tijd geregeld zijn.
  • Je weet als geen ander hoe je anderen kunt inschakelen om jouw deadlines te halen. Je bent als het ware een spin in een web, en schakelt op tijd met vormgevers, content creators en marketeers om je doelen te bereiken.
  • Je kan je makkelijk inleven in de missie en visie van organisaties of merken, en snapt dat jouw organisatorische vaardigheden meebouwen aan het versterken van imago’s en maatschappelijke impact.
  • Je hebt een sterke voeling met taal en je weet je prima uit te drukken, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je houdt van mensen, wordt geraakt door bevlogenheid van anderen en zet je 200% in voor een zaak waarin je gelooft
  • Je bent een positief ingesteld en integer mens
  • Je hebt bij voorkeur een opleiding marketing, communicatie en/of community management gevolgd. Je hebt een HBO- werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring
  • Omwille van het internationale karakter kan je goed je plan trekken in het Engels. Kennis van het Noors of Duits zijn een pre.

Aanbod
Voor de functie van Junior Content Traffic Manager bieden wij:

  • Een marktconform salaris met interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling.
  • Een dienstverband van 32 uur per week, eerst een tijdelijk contract. Daarna is een verlenging voor onbepaalde tijd mogelijk.

Ons kantoor is gevestigd in het voormalige planetarium in het Gaasperpark in Amsterdam Zuidoost. Een prachtige groene plek aan de rand van Amsterdam, helemaal aan het einde van metrolijn 53.

Organisatie
De zorg kan persoonlijker, goedkoper en vooral leuker. Dat laten wij, De Drie Notenboomen (DDN) – de grootste franchiseorganisatie in de Nederlandse zorg – zien met de zorgformules Thomashuis, Herbergier, ZorgButler en Thomas op Kamers. In deze vier concepten gaan zorg en wonen voor specifieke doelgroepen op een passende manier hand in hand. Alle locaties worden geleid door zelfstandige zorgondernemers. Zij geven met hun eigen creativiteit, kennis en ervaring zelf invulling aan hun bedrijf. Uitgangspunt is altijd de bewoners een zo gewoon mogelijk leven bieden.

Werken bij DDN is werken in een klein en ondernemend team van een dertigtal collega’s. Met deze kleine organisatie doen we grootse dingen. We ondersteunen ruim 160 vestigingen verspreid over Nederland, blijven deze uitbreiden en verbeteren en werken aan de ontwikkeling van nieuwe zorgformules. Zo proberen we zelfs in andere Europese landen voet aan de grond te krijgen met ons gedachtegoed.

DDN is een open organisatie met een echte hands-on mentaliteit. Onze kernwaarden zijn kleinschaligheid, ondernemerschap en keuzevrijheid. Het is aan elke collega om daar in zijn/haar rol mee uiting aan te geven.

De sfeer bij DDN is bijzonder. De uitgesproken motivatie van elke collega om mee te bouwen aan deze club, creëert een warme werkomgeving die prikkelt en uitdaagt.

Interesse?
Was je al verkocht bij de eerste zin en wordt dit jouw nieuwe baan? Neem dan snel met ons contact op!
Voor meer informatie kan je terecht bij Sander Speleman (Communicatie & Business Strateeg) via sander.speleman@dedrienotenboomen.nl of 088 202 29 00.