Directie
De directie is eindverantwoordelijk voor de strategie en uitvoering daarvan voor de gehele organisatie. 

Anke Blokhuis
Bestuurder

Chantal Weijers
Directeur Vastgoed

Inez Frencken
Commercieel Directeur

Roger Lof
Operationeel Directeur

Vastgoed

De afdeling Vastgoed (Stichting Onroerend Goed DDN) waakt er samen met de vastgoedeigenaren en zorgondernemers over dat de accommodaties in goede staat verkeren. 

Eric Kahle
Projectmanager Vastgoed

Jacqueline Hendrickx
Coördinator Backoffice Vastgoed

Jeroen Timmers
Coördinator Vastgoed Beheer & Onderhoud

Margrieta Haan
Adviseur Vastgoed

Norbert van der Harst
Coördinator Vastgoed Projecten

Peter van der Veer
Coördinator Vastgoed Beheer & Onderhoud

Wouter Lindeboom
Projectmanager Vastgoed

Coaching

De ondernemerscoach is het eerste aanspreekpunt voor zorgondernemers voor ondersteuning bij de dagelijkse bedrijfsvoering van hun kleinschalige woonvoorziening. Het team is verdeeld over de verschillende formules en verschillende regio's van het land.

Petra de Vries
Manager Operations

Annemieke Aleven
Ondernemerscoach Herbergier

Benjamin Holdijk
Ondernemerscoach Thomashuis

Lilian Slinger
Coördinator Steunpunt Zorgondernemers

Marcel Schaeffer
Ondernemerscoach Thomashuis

Marco Klaui
Ondernemerscoach Thomashuis

Peter Prins
Ondernemerscoach Herbergier

Wouter Brunt
Ondernemerscoach Thomashuis

Werving & Selectie

Team Werving & Selectie is verantwoordelijk voor het vinden, selecteren en begeleiden van nieuwe zorgondernemers. 

Toon Biezenaar
Expert Werving & Selectie

Lisa Theunissen
Coördinator Werving & Selectie

Kwaliteit

Dit expertisegebied ondersteunt zorgondernemers bij het waarborgen van de kwaliteit binnen de huizen en het voldoen aan wet- en regelgeving.

Mariette du Croix
Kwaliteitsmanager

Cato van Hattum
Coördinator Kwaliteit & Opleiding

Opleiding & Ontwikkeling

Opleiding & Ontwikkeling faciliteert het opleidingsaanbod voor en de kennis- en ervaringsuitwisseling voor en door zorgondernemers.

Brenda Teunissen
Expert Opleiding & Ontwikkeling

Lisa Theunissen
Coördinator Opleiding & Ontwikkeling

Financiën

Financiën levert begeleiding en advies bij vraagstukken op het gebied van financiële bedrijfsvoering binnen één van de formules.

Edwin van Domburg
Expert Financiën

Bianca Withake
Teamleider financiële administratie

Erik Staarink
Controller

Nathalie de Groot
Administrateur

Marketing & Communicatie

De afdeling Marketing & Communicatie is verantwoordelijk voor de externe zichtbaarheid van de franchiseformules, de ondersteuning van zorgondernemers bij hun lokale marketing en de interne communicatie tussen DDN en franchisenemers.

Ariaen de Jong
Manager Marketing & Communicatie

Iris Raemaekers
Communicatieadviseur

Marieke Koenders

Marieke Koenders
Communicatieadviseur

Samantha Vermeulen
Coördinator Communicatie

ICT

ICT biedt aan zorgondernemers een eigentijdse en veilige omgeving voor het opslaan en uitwisselen van (bedrijfs-)informatie. Advies met betrekking tot inrichting en overdracht in het geval van overnames hoort hier ook bij.

Koen van der Werf
Expert ICT & Digitale transformatie

Interne staf

De interne staf is het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en verzorgt de secretariële, organisatorische en backoffice ondersteuning.

Jantine Baaijens
Office manager

Ilja Bakayan
Gastvrouw

Monique Haleber
Gastvrouw

DDN International
Team international houdt zich bezig met de uitrol van onze franchiseformules buiten Nederland. 

Sabine Becker
Landenmanager Duitsland

 

Nils Vestel
Landenmanager Noorwegen